Shapych, тут своя специфіка. Як у великому селі. Коли треба вплинути на якісь зовнішні структури (скажімо - на начальство району/мерію/уряд провінції/уряд країни) тоді доцільно проводити масові акції. З залученням преси, ЗМІ . Якщо справа стосується невеликої крамниці то варто розповсюджувати інформацію "серед своїх". Чужі, любителі грєчіхі і тульскіх пряніков все одно проігнорують.
Проблема ,в даному випадку, ще в одному - в магазині змінився власник. Старий власник, той що збирав гроші для Майдану і для хлопців 2014-го року , продав свій бізнес. А новий власник ... очевидно, "і вашим, і нашим..."
Тут вже грає роль персональна громадянська позиція . Хто з ким . Хто проти кого. Хто за що і проти чого ...
|